Даний проєкт призначений для ефективної комунікації громадян з поліцейськими. Як працює сервіс та особливості його впровадження у Тернополі обговорили під час зустрічі-тренінгу дільничні офіцери поліції з представниками громадських організацій «Київ мрії» та «Центру громадського моніторингу та аналітики».
Сервіс «Електронний кабінет дільничного» є складовою інтерактивною багатофункціональної онлайн-платформи «Взаємодія поліції та громади». Проєкт є громадською ініціативою. Наповненням та модерацією ресурсу займаються громадські активісти в тісній співпраці з представниками поліції свого міста. На даний час сервіс в тестовому режимі працює в Голосіївському районі Києва, але незабаром його планують запустити у Тернополі.
Як розповідають координатори проєкту, «електронний кабінет дільничного» буде працювати як онлайн-приймальня дільничного. За допомогою сайту користувачі можуть дізнатися контакти свого дільничного офіцера і написати йому повідомлення, на яке отримають відповідне реагування.
Представники проєкту пояснили дільничним, як працює сервіс, куди надходять звернення та як відбувається зворотній зв’язок з заявником.
За словами т.в.о. заступника начальника УПД – начальника відділу дільничних офіцерів поліції ГУНП в Тернопільській області Василя Дідуха, дільничні зацікавлені в запровадженні такого сервісу в Тернополі.
– Дільничний – це перша особа, яка контактує з населенням, тому нам важливо, або взаємодія була ефективна та якісна. Сервіс «Електронний кабінет дільничного» допоможе попередити вчинення правопорушень, зокрема, в частині протидії домашньому насильству, злочинів відносно осіб похилого віку, дотримання рівноправності громадян.
Насамкінець присутні обговорили умови, які допоможуть пришвидшити запуск пілотного проєкту в Тернополі.