З метою реалізації вектору імплементації неформальної освіти у навчальний процес студенти-маркетологи ФЕУ взяли участь у засіданні клубу маркетологів в одному із найінноваційніших підприємств України «KORMOTECH» (м.Львів). Це міжнародний виробник товарів для харчування домашніх тварин під брендами “Optimeal”, “Club 4 Paws” “Гав!”, “Мяу”. Зокрема, відділ маркетингу налічує біля 60 спеціалістів-маркетологів різного спрямування.
Серія професійних тренінгів у форматі воркшопів стосувалися актуальних питань маркетингової діяльності: роль соціального проєкту у побудові бренду “Club 4 Paws”; розвиток комунікацій у період війни, стратегій та викликів; мотиви створення сервісу веттурботи “Optimeal 9100”; співпраця з дизайнерами та як вийти сухим з води; розвиток монобрендових магазинів та чи варто заходити у цю історію; перший петфуд бренд у Optimeal TikTok, як Optimeal запустив власний TikTok: факапи та успіхи.
Професійна команда “KORMOTECH” також гостинно провела екскурсію офісом, відповіла на всі запитання, а їхній досвід буде використано у освітніх компонентах навчальної програми та в професійній діяльності вже майбутніх випускників кафедри маркетингу ЗУНУ.