Нацкомісія держрегулювання енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП) організує моніторинг показників якості у сфері теплопостачання.
На засіданні НКРЕКП прийняли проекти форм звітності за показниками безперервності і якості теплопостачання, а також звіт за показниками комерційної якості надання послуг у сфері теплопостачання. Це дозволить Нацкомісії отримувати інформацію про показники якості теплопостачання за трьома напрямками.
Зокрема, звітність про безперервність теплопостачання буде подаватися щорічно і містити дані про середню тривалість перерв у теплопостачанні, їх кількість і тривалість ліквідації наслідків аварії понад допустимі терміни.
Щорічна звітність про якість теплоносія міститиме кількість випадків недотримання параметрів тиску/температури за результатами проведених вимірювань.
Звіти про комерційну якість надання послуг будуть надаватися щоквартально і включатимуть дані про кількість наданих послуг, а також кількість та відсоток послуг, при виконанні яких перевищені встановлені терміни.
Введення моніторингу дозволить регулятору вже зараз інформувати споживачів та зацікавлені сторони про показники якості послуг з теплопостачання ліцензіатів Комісії, а в перспективі – враховувати показники якості послуг при встановленні тарифів ліцензіатам у сфері теплопостачання.