В Україні запрацює “гаряча лінія” для скарг на медичні послуги

В Україні запрацює “гаряча лінія” для скарг на медичні послуги
Фото Укрінформ

Починаючи з вересня 2018 року в Національній службі здоров’я України запрацює “гаряча лінія”.

Українці зможуть зателефонувати за відповідним номером та повідомити або про неякісну медичну допомогу на первинній ланці, або ж про відмову у допомозі, або про вимогу грошей за безоплатні послуги.

Про це на брифінгу, присвяченому медичній реформі на первинній ланці, заявив голова НСЗУ Олег Петренко, повідомляє кореспондент “Укрінформу”.

За словами Петренка, ведеться робота над питанням зворотного зв’язку, який лежав би в основах оцінки якості послуг. “Цей зворотний зв’язок буде реалізовуватися поступово.

Перша частина – з вересня у вигляді “гарячої лінії” НСЗУ, де кожен споживач послуг зможе залишити інформацію про те, що його обслужили неналежним чином, або він не отримав послугу, чи у нього вимагали гроші. Зараз розробляється спеціальний механізм, і НСЗУ буде це перевіряти”, – наголосив Петренко. Також він додав, що у разі надання неякісної медичної допомоги, або ж у разі відмови в ній, Нацслужба здоров’я може розірвати договір з відповідним медичним закладом.

Якщо кількість скарг щодо одного медзакладу буде великою, це стане приводом для НСЗУ перевірити як документації медзакладу, так й ініціювання роботи медико-експертної комісії МОЗ. Це відбуватиметься у випадку, якщо виявленні порушення стосуватимуться саме медичної допомоги.

Петренко зазначив, що НСЗУ разом з МОЗ будуть змінювати систему оцінки якості надання медичних послуг.

Окрім того, він наголосив, що в цьому процесі будуть брати участь, зокрема, і професійні асоціації. Історія звернень громадян і відповідна реакція на них Національної служби здоров’я буде публікуватися на сайті Національної служби здоров’я, зазначив голова НСЗУ.

Джерело: Укрінформ.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *