Презентували тестову версію «Електронного кабінету тернополянина»

Презентували тестову версію «Електронного кабінету тернополянина»

2 лютого відбулася презентація тестової версії нового електронно-інформаційного порталу «Електронний кабінет тернополянина».

Це єдина платформа, де жителі Тернополя зможуть отримати муніципальні послуги в режимі онлайн, серед яких: медичні, транспортні, освітні, комунальні та послуги міської ради. В особистому кабінеті мешканці зможуть переглядати також дашборди (інерактивні карти), де зібрані усі дані про зареєстрованих осіб у місті, інформацію про місця вивозу сміття, тощо.

«Сьогодні ми презентуємо тестову версію порталу. Наша мета – зробити все для того, щоб максимум послуг, які надає місцеве самоврядування та виконавчі органи,  тернополяни отримували, використовуючи Інтернет у зручний для себе час, – зазначає міський голова Сергій Надал. –  Впродовж 2021 року ми будемо працювати над вдосконаленням цього порталу і додавати послуги. Уже зараз, окрім послуг міської ради, на платформі можна переглянути та перевірити дані з Реєстру громади (місце реєстрації) та дізнатися кількість зареєстрованих осіб за своєю адресою», – йдеться на сайті міської ради.

«Електронний кабінет тернополянина» – це вісім окремих блоків, у кожному з яких буде доступна максимальна кількість муніципальних послуг міста. До прикладу, серед послуг міської ради можна вже отримати наступні:

видача витягів з протоколів засідань виконавчого комітету тернопільської міської ради (з березня 2016 року);

видача  витягів з протоколів засідань постійних комісій міської ради ( з травня 2014 року);

видача витягів з протоколів пленарних засідань міської ради (з квітня 2014 року);

видача копій рішень виконавчого комітету міської ради (з 2006 року);

видача копій рішень міської ради (з 2006 року);

видача копій розпоряджень міського голови (з 2006 року).

Щоб скористатися електронним сервісом, тернополянам необхідно попередньо створити власний ID (зареєструватися), ідентифікувавшись через кваліфікований електронний підпис (КЕП/ЕЦП), PrivatBankID, тощо. Опісля необхідно вибрати потрібні послуги та слідувати алгоритму. Статус замовлень користувач зможе переглянути у власному профілі в «Моїх замовленнях».

Власні пропозиції та побажання щодо удосконалення роботи «Електронного кабінету тернополянина» можна залишати як на самому порталі, так і надсилати на пошту presamr@gmail.com.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *