Спеціалісти Держпродспоживслужби оштрафували тернопільських водіїв, які не видавали квитків та розмовляли по телефону

Спеціалісти Держпродспоживслужби оштрафували тернопільських водіїв, які не видавали квитків та розмовляли по телефону

Під час проведення планового заходу державного нагляду (контролю) з питань додержання вимог законодавства про захист прав споживачів  у Товаристві з обмеженою відповідальністю «МЕГА-СЕРВІС», за адресою: вулиця Тролейбусна, будинок 7, місто Тернопіль, спеціалістами Управління захисту споживачів встановлено порушення підпункту 16 пункту 147 та підпункту 1, 3 пункту 149 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997р. №176, а саме: водії маршрутних автобусів №13 та №17 не продавали квитки пасажирам до початку руху автобуса, починали рух до повного зачинення дверей та розмовляли під час руху автобуса. Перевірка проводилась з 31.01.2020р. по 12.02.2020р.

За результатом перевірки водіїв вищезазначених маршрутних автобусів притягнуто до адміністративної відповідальності. З метою недопущення порушень, виявлених під час здійснення заходу суб’єкту господарювання видано припис.

У період з 11.02.2020р. по 12.02.2020 року спеціалістами цього ж управління було проведено позаплановий захід у ФОП Несторяка М.П. м.Тернопіль, за зверненням споживача щодо відмови у видачі квитка на проїзд водієм маршрутного автобуса №25.

За результатами перевірки встановлено порушення підпункту 16 пункту 147  вищезазначених Правил, а саме: водій маршрутного автобуса  №25 не продав  квитки пасажирам до початку руху автобуса. Водія вищезазначеного маршрутного автобуса притягнуто до адміністративної відповідальності.

Суб’єкту господарювання рекомендовано провести інструктаж з водіями щодо недопущення порушень вищезазначених Правил.






Loading...



Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

shares