Шахрайська схема провірена аферистами продовжує діяти, не лише через недбалість, але й через нехтування правилами безпеки самими власниками карткових рахунків. Чергова жертва пройдисвітів втратила з електронного гаманця близько 21 000 гривень.
Жителька обласного центру, сама того не розуміючи, допомогла аферистові вчинити протиправне. До жінки зателефонувала невідома та представившись співробітником фінансової установи, запропонувала збільшити кредитний ліміт. За історією пройдисвітки, весь залишок необхідно перевести на електронний гаманець, оскільки готівку певний проміжок часу не можливо буде зняти. Тернополянка, не задумуючи у правдивості слів незнайомця виконала всі умови. Краянка зрозуміла, що її ошукали, коли кошти так і не повернулися на картковий рахунок. За допомогою звернулась до поліцейських.
За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження відповідно до частини 1 статті 190 ККУ.
Правоохоронці вкотре наголошують місцевим мешканцям, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти особисті дані невідомим. Інформація щодо карткових рахунків вважається конфіденційною, нею повинні володіти лише власники електронних гаманців.
Ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.
Намагайтеся контролювати свої особисті дані, які розміщені в соціальних мережах. Видаліть, на ваш погляд, усю небезпечну інформацію.
Ніколи і ні за яких умов не виконуйте з банкоматом дії, які вам диктує по телефону незнайомець.
Якщо ви підозрюєте шахрайство – блокуйте свій рахунок.