Упродовж минулого року до територіальних органів ДФС у Тернопільській області надійшло 75 інформаційних запитів, що на 18 більше, ніж у 2017 році.
Більшість заяв надійшло електронкою – 44, поштою – 31 заява. Значна частина запитів – звернення від громадян – 35 заяв, від юридичних осіб надійшло 25 запитів, від представників засобів масової інформації – 11 заяв, від об’єднання громадян без статусу юридичної особи – 3 запити. Отримано також запит від інших органів виконавчої влади як розпорядників інформації.
У запитах на інформацію заявники, насамперед, цікавляться доходами та сплаченими сумами податків суб’єктів господарювання, наявністю податкового боргу, поданням звітності, використанням реєстраторів електронних систем у громадському транспорті суб’єктами підприємницької діяльності, надання інформації про наявність найманих працівників у приватних підприємців, роботою комісій ГУ ДФС в області, нелегальними автозаправними станціями.
За результатами розгляду запитів фахівцями органів ДФС області задоволено 55 заяв, на які надано вичерпні відповіді, на 17 запитів надано відмови у наданні інформації, ще 3 заяви надіслано належному розпоряднику інформації. Про це повідомили у секторі комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області.