Не вистачило місць: МАУ нахабно викинула родину з дитиною

Не вистачило місць: МАУ нахабно викинула родину з дитиною
Сім’ю просто відсунули в бік від посадки пасажирів, змінюючи місцями іншим пасажирам, – повідомляє Znaj.UA.

Одна з найбільших авіакомпаній України МАУ втрапила в гучний скандал. Родина з дитиною не змогла потрапити на борт літака, який летів з Німеччини.

Про це розповів постраждалий Микола Скавронський на своїй сторінці в Facebook.

За його словами, єдиною причиною, чому їх не пустили на рейс, стало те, що прилетів літак меншого розміру, ніж планувалося, тому їм не вистачило місця.

Рейс виконувався з Мюнхена до Києва.

Сім’ю просто відсунули в бік від посадки пасажирів, змінюючи місцями іншим пасажирам літака, а Миколу просили не хвилюватися, бо скоро все вирішиться.

“Ми придбали квитки Київ-Мюнхен-Київ задовго до польоту, політ до Мюнхена пройшов без ексцесів. На зворотний рейс Мюнхен-Київ була зроблена он-лайн реєстрація (чек-ін) за 48 годин до рейсу, як тільки відкрилася така можливість і з всіх реєстрацій на цей рейс – ми були 5, 6 і 7 реєстрацією (чек-іном), тобто, ми, фактично, були одними з перших! ми прибули до гейт вчасно і стояли в черзі на посадку в її початку, тобто жодним чином не можна сказати, що ми запізнилися або були останніми в черзі і тому нам “не вистачило місць”, – пояснив Скавронський.

Він зазначив, що їх, двох дорослих і дитини 10 років, співробітниця, яка здійснювала бординг, просто відставила в сторону і попросила почекати роздруківку інших посадочних квитків в зв’язку зі зміною місць.

“Я відчував “нестандартність”, що відбувається і кілька разів звертав увагу співробітників бордингу на те, що інших пасажирів пропускають в літак, змінюючи їм місця, а нас, чомусь, не пускають, але, у відповідь на це, я отримував меседж:”Do not worry, you will fly”. Навіщо нам брехали?! нам продовжували брехати, що ми полетимо, навіть тоді, коли співробітники бордингу чекали пасажирів, що запізнювалися з лісабонського рейсу, але нас все одно не пускали в літак. Чому запізнилися пасажирів прямо на наших очах запустили в літак, а нам як і раніше обіцяли “You will fly” ?! Може, з раведлівее було б не пускати на борт тих, хто запізнився, а не тих, хто прийшов вчасно? Чому після проходу в літак запізнилися пасажирів, нас, фактично, “послали в нікуди” сказавши: “Вам не вистачило місця” і не запропонували абсолютно нічого натомість ?! взагалі нічого !!! ніякої допомоги !!!”, – підкреслив він.

Щоб знайти в аеропорту офіс МАУ українці витратили близько двох годин.

“Ми витратили більше 2 годин тільки на те, щоб вийти назад “в Німеччину” і знайти офіс МАУ, тому що ніхто в усьому аеропорту Мюнхена не міг нам підказати його розташування і ніхто не міг повірити в нашу історію. Знаєте чому практично ніхто з персоналу аеропорту не знає про офіс МАУ? Тому, що роль офісу МАУ в Мюнхенському аеропорту виконує офіс … EasyJet !!! На фото зображений офіс МАУ в Мюнхенському аеропорту і зневірені клієнти МАУ (Олена Скавронская і мій син). до речі, беріть на замітку його розташування, це може вам теж знадобитися … Так, саме так виглядає офіс Головного Міжнародного авіаперевізника України в найбільшому аеропорту Європи !!! “, – пояснив він.

За словами українця, лише завдяки знайомим їм вдалося дістати квитки від офісу МАУ та повернутися до Києва.

У відповідь, прес-служба МАУ відреагувала на пост чоловіка та вибачилась, запевнивши, що ситуація не залишиться без уваги.

Джерело: Znaj.UA.





Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *