Про що можна повідомити контролерів через пошту?

Взяття на облік/зняття з обліку в контролюючих органах, а також внесення змін до облікових даних, юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та фізичних осіб – підприємців здійснюється на підставі відповідних відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), без подання такими платниками будь-яких документів до контролюючих органів.

Передбачені Порядком обліку платників податків і зборів (далі – Порядок) документи, а саме, заяви за ф. №№1-ОПП, 1-РПП, 5-ОПП, 8-ОПП, подаються до контролюючих органів платниками податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до ЄДР, та можуть бути направлені до контролюючого органу поштовим відправленням.

При цьому, Порядком встановлено, що копії документів, які подаються разом із такими заявами відповідно до вимог Порядку, повинні бути засвідчені нотаріально або державним органом, який видав (зареєстрував) документи, здійснив реєстрацію незалежної професійної діяльності чи акредитував (зареєстрував, легалізував) платника податків.

Заява за ф. №1-ОПП або за ф. №1-РПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку», заява за ф. №17-ОПП та повідомлення за ф. №20-ОПП можуть бути подані до контролюючого органу як поштовим відправленням, так і засобами електронного зв’язку в електронній формі (платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів). Про це повідомили у секторі комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *