Штрафи, техогляд і податок на авто: що зміниться для водіїв

Штрафи, техогляд і податок на авто: що зміниться для водіїв

В Україні останнім часом чиновники готували законодавчі зміни для водіїв, а також удосконалення вже робочих систем.

Деякі з нововведень сподобаються не всім. Що зміниться для водіїв у 2022 році, розповідають Факти ICTV.

Обов’язковий техогляд

Огляд технічного стану авто повернеться у вересні. Його скасували ще у 2011 році, але для подальшої інтеграції з ЄС слід відповідати вимогам. Під зміни потрапить практично весь транспорт – легкові та вантажні авто, і навіть причепи.

Також ЄС закликав Україну внести зміни до закону про те, що транспорт повинен відповідати не лише технічним стандартам, а й екологічним. Для багатьох українців це стане проблемою – величезна кількість євроблях не зможуть відповідати вимогам. У європейських країнах такі авто заборонені для використання.

Подорожчання вживаних автівок

Експерти з Інституту досліджень авторинку запевняють, що ціни на транспорт із вторинного ринку зростуть на 15-20%. Причина – високий попит та нестача нових автомобілів. Через дефіцит мікросхем великі виробники не можуть повністю укомплектувати новий транспорт, а деякі навіть призупиняють процес збирання.

Камери автофіксації порушень ПДР стануть розумнішими

Дорожні камери почнуть фіксувати проїзд на червоне світло та їзду зустрічною смугою, а також зупинку на смузі громадського транспорту. Як заявив заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький, уже до кінця цього року на дорогах України фіксуватимуть порушників 270 камер. У 2022-ому запрацює ще 210 датчиків.

Нові штрафи

У новому році за їзду без прав доведеться заплатити 425 грн. А якщо водій не отримав дозвіл та не отримав посвідчення – штраф 3400 грн. За повторне порушення – 20400 грн. Любителям керувати автівкою під дією алкоголю також посилили покарання – 17 тис грн штрафу та позбавлення прав на рік. За повторну їзду «під мухою» – штраф 34 тис грн і позбавлення прав на 3 роки.

Податок на розкіш

Із 2022 року на водіїв накладуть новий податок та розширять список авто, які вважатимуться розкішшю. Так, платити доведеться водіям автомобілів, яким менше 5 років з моменту випуску, а ціна перевищує 375 мінімальних окладів – 2,5 млн грн.

Розмір автомобільного податку сягає25 тис грн на рік.

Принцип отримання посвідчення водія

Запроваджується європейська модель роботи автошкіл, яка, зокрема, передбачає скорочення часу підготовки майбутніх водіїв за рахунок теорії. Скорочено час теоретичної підготовки зі 100 до 63 годин. Майбутні водії спершу проходитимуть весь курс теорії в автошколі, здавати іспит, і лише після успішного його складання зможуть приступити до практики. Час практичної підготовки не змінений – 40 годин.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *