Кожен роботодавець Тернопільщини може скористатися сервісом «Електронний кабінет роботодавця» на Інтернет-ресурсі державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом взаємодії роботодавця та служби зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
З березня 2018 року таким сервісом вже скористалися майже 900 роботодавців.
Через власний «електронний кабінет» роботодавець має змогу переглянути: стан укомплектування заявлених вакансій; історію направлень службою зайнятості шукачів роботи, виконання договорів на громадські роботи та договорів на працевлаштування після навчання, трудових договорів з найманими працівниками (для фізичних осіб – приватних підприємців); тематику запланованих семінарів для роботодавців.
Крім того, передбачено можливості:
подати звіти за формами 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», 4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці», 1-ПА «Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців»; дізнатися про отримання компенсації єдиного соціального внеску.
Для створення власного електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись у місцевий підрозділ Тернопільської обласної служби зайнятості, щоб отримати логін і пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua.
Шановні роботодавці! Запрошуємо Вас скористатися сервісом служби зайнятості «Електронний кабінет роботодавця».