Як директор Тернопільського міськрайонного центру зайнятості «працював» рядовиим фахівцем – реєстратором

Як директор Тернопільського міськрайонного центру зайнятості «працював» рядовиим фахівцем – реєстратором

Модернізовуючись у сучасну сервісну установу, служба зайнятості запроваджує нові підходи в обслуговуванні клієнтів. З січня 2019 року фахівці служби виконують функції реєстратора та кар’єрного радника. До виконання функцій реєстратора долучився і директор Тернопільського міськрайонного центру зайнятості Анатолій Куриляк.

– Анатолію Васильовичу, які у Вас враження від цієї новації?

– Надзвичайно хвилюючими для мене були години прийому під час виконання функцій реєстратора у міськрайонному центрі зайнятості.Одна справа, приймати громадян як директор, інша – як рядовий фахівець – реєстратор.Це гарний досвід реального спілкування з клієнтами, досвід, що дає можливість зрозуміти ситуацію зсередини та приймати правильні управлінські рішення.

Я зрозумів, що насправді, в обмежених рамках часу для прийому громадян, якісно надати послуги можуть тільки висококваліфіковані фахівці, які відносяться до клієнтів з розумінням та повагою, прагненням надати належну допомогу.

– Що є запорукою якісного надання послуг реєстратора?

– Звичайно ж, цедостатня база вакансій, яка містить реальну інформацію про умови праці та заробітну плату. Злагоджена співпраця фахівців відділу взаємодії з роботодавцями тапрофінформаторівмені, як директору Тернопільського МРЦЗ під час виконання функцій реєстратора, дозволила працевлаштувати 12 краян.

– Чи були розчарування у час роботи реєстратором?

– Шкода, що громадяни, здебільшого, звертаються до служби зайнятості по соціальну допомогу, не розуміючи можливостей служби щодо надання послуг, відтак потрібно було доводити, що лише державна служба зайнятості має широкий спектр індивідуальних послуг, що забезпечують легальне працевлаштування.

Неприємний осад залишився від громадян, які під час співбесіди виявляли неабияку зацікавленість вакансіями, я, відповідно, турбував керівників підприємств з проханням про співбесіду, а виявлялось, що цим людям робота не потрібна.

Пригадується розмова з випускником вузу, що був на прийомі з батьком. Його влаштовувало підібране місце праці. Під час телефонної розмови з керівником однієї із провідних фірм Тернополя з виготовлення дверей, я зрозумів, що молодий чоловік підходить роботодавцеві і домовився про співбесіду, проте зустріч так і не відбулась.Аналогічна ситуація виявилась при реєстрації чоловіка, який служив в зоні АТО.

Звичайно, не усіх вдається працевлаштувати з першої зустрічі у центрі зайнятості. Тому 14 зареєстрованих осіббули направлені до кар’єрних радників, які більш детально вивчають ситуацію, оцінюють усі ризики та можливості, пов‘язані з працевлаштуваннямта продовжать пошуки місця працідля них.

Олена ІВАНЧУК.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *