Диспетчерська служба працює у «Тернопільводоканалі» цілодобово. Фахівці консультують абонентів за тел.: (050) 4374353 та (0352) 519758.
Про це поінформували у комунальному підприємстві.
Але не всі тернополяни знають, про які халепи слід інформувати диспетчерів.
Отже, диспетчера водоканалу варто повідомити про:
витік води на вулиці;
затор на каналізаційних мережах;
відсутність води у будинку;
непрацюючі бювети та фонтани;
відкритий водопровідний чи каналізаційний колодязь;
провалля на водопровідній чи каналізаційній мережі.
Дещо інша ситуація з аварійними ситуаціями в будинку чи квартирі.
Проблеми із внутрішньобудинковими мережами аварійні бригади водоканалу вирішують у вечірній та нічний час (з 17.15 до 8.00 год), а у вихідні та святкові дні – цілодобово.
А в інші години про аварійні ситуації на внутрішньобудинкових мережах тернополяни повинні інформувати не диспетчера водоканалу, а ЖЕКи чи голів ОСББ.
Про які клопоти в оселі варто повідомляти диспетчерам у вечірній та нічний час?
Затоплення квартири;
підтоплення підвалу;
затор каналізації в оселі;
аварійна ситуація на внутрішньобудинкових мережах водопроводу та каналізації.
