В АТ «Тернопільобленерго» нагадують споживачам, що сьогодні, 29 листопада, розпочинається період передавання показників електролічильників за листопад 2024 року.
“Показник за листопад 2024 року споживачам треба подавати в період, що розпочинається з 29 листопада по 3 грудня 2024 року включно”, – повідомили в “Тернопільобленерго”.
Передані дані з засобів комерційного обліку електроенергії в будь-який інший день календарного місяця є вихідними даними для визначення даних комерційного обліку на перше число розрахункового періоду (календарного місяця).
Щоб передати показник електролічильника, споживачі можуть скористатися багатьма способами:
- Viber: https://www.toe.com.ua/news/viber
- Telegram: https://www.toe.com.ua/news/telegram (або на стартовій сторінці сервісу Telegram у стрічці «Пошук» ввести АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО»);
- сервіс «Персональний кабінет»: https://my.toe.com.ua
- на вебсайті АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО»: https://counter.toe.com.ua
- за телефоном колцентру 0-800-50-90-40 (працює цілодобово).
“У випадках самостійного передавання показників електролічильників за допомогою онлайнсервісів (Viber, Telegram, вебсайт) потрібно вводити особові рахунки в новому форматі. Звертаємо увагу, що при передаванні показників через кол-центр оператору потрібно вказувати також десятизначний формат свого особового рахунку.
При подачі показників з 15.05.2024 споживачам потрібно вводити особовий рахунок в новому форматі, який передбачає 10-ти значний формат“, – зазначили в обленерго.
Нова складова 10-ти значного формату особових рахунків побутових та юридичних споживачів передбачає три ознаки ідентифікації споживача:
Перша цифра рахунку – 1-юридичний споживач або 2-побутовий споживач;
Друга та третя цифра рахунку – код району обслуговування (району електричних мереж);
Четверта цифра рахунку (при необхідності) «0» – для приведення особового рахунку до 10-ти значного формату;
Наступні цифри рахунку – дані діючого особового рахунку споживача.
Детальніша інформація щодо формування нового особового рахунку та переліку кодів районів обслуговування розміщена на нашому офіційному вебсайті у вкладці «Споживачам», розділ «Подача показників» (за посиланням: https://www.toe.com.ua