Фірмовий стиль – це візуальний образ компанії, який її істотно виділяє серед конкурентів. У фірмовий стиль входить не тільки логотип, зображення і використання особливих кольорів, але ще і звук, особливості одягу. Все залежить від компанії, в якій сфері вона працює. При створенні фірмового стилю використовують масу тонкощів, для яких недостатньо створити логотип конкретного кольору та шрифту. Щоб отримати унікальний корпоративний стиль, який буде істотно виділятися на тлі інших компаній та вигідно підкреслювати імідж підприємства, необхідно виконати кілька правил.
Вимоги при створенні фірмового стилю
Основне завдання – це обговорити особливості стилю з командою, врахувати думку колег і клієнтів. Основне завдання зробити так, щоб стати помітним для клієнтів. Саме вони є основною категорією, для якої створюється стиль. Щоб створити правильний напрямок та візуальний образ компанії, необхідно визначити цілі підприємства. Якщо це глобальна організація, або власник підприємства планує її створення, це необхідно враховувати при розробці логотипу.
Варто враховувати аудиторію, яка використовує продукт компанії. Беруть до уваги вік цільової аудиторії, де, ким працюють клієнти, як проводять вільний час. Саме стандартний портрет клієнта допоможе обрати правильний напрямок у формуванні елементів стилю. Наприклад, студенти полюбляють щось креативне, а молоді мами звертають увагу на все, що пов’язано з дітьми або іграшками. Тому кожній аудиторії потрібен власний підхід, особливості вибору логотипу також відрізняються.
Основні вимоги до фірмового стилю:
- Індивідуальний
- Запам’ятовується
- Гнучкий, легкий в використанні
- Всі елементи стилю повинні поєднуватися один з одним
Особливості створення корпоративного стилю
Це дуже складно поєднати в одному логотипі, та обрати загальну концепцію. Тому рекомендовано звертатися до команди професіоналів, які допоможуть розробити не тільки візитки, логотип, але ще і одяг компанії, матеріали для клієнтів і партнерів.
Якщо компанія працює для декількох категорій клієнтів, то необхідно створити унікальний логотип, який дозволить задовольнити побажання всіх категорій. Враховується стратегія компанії, яка дозволяє досягати мети, розвиватися на ринку. Збирається інформація про компанію, її історія. Саме це дозволяє донести клієнту, що компанія стабільна, надійна і досвідчена.
Здійснюється опитування працівників, якою б вони хотіли бачити свою компанію. Також варто опитати своїх клієнтів. Не можна використовувати нудні і банальні ідеї. Головне – це зібрати всі елементи фірмового стилю, створити спеціальну книгу або звіт правил, які дозволять підібрати правильний візуальний образ компанії. Якщо компанія – це серйозна організація, яка працює в сфері бізнесу, то стиль повинен бути максимально лаконічним, строгим без додаткових декоративних елементів.
